Sorum başlıkta kızlar bunu nasıl aşıcam bilmiyorum yaklaşık 20 gündür böyle sağımla besleniyor biberon veiriyorum yemiyor biberon değiştim yine olmadı öyle ağzında bekliyor günde 3 kere filan anca yiyor oda 90 ml kadar doktora götürdüm beslenme reddi dedi sadece olur bu aylarda dedi ama çok üzülüyorum başına gelen varsa deneyımlerinizi yazarsanız sevınirim