Merve1531 2 yaşında benimde 1 ay önce öyleydi çok kafama takıyordum sonra birden kendi bıraktı şükür , int baktığımda o zaman stres vs diyordu yani o dönem tam da babası okula başlamıştı sabah onu soruyordu vs diye ben ona bağladım sonra rutine alisinca da bıraktı , yazın 3 ay hep beraberdik diye , bide ev değiştik ondan sonra oldu Buda olabilir , yani insan 2 yaş ne stresi vs diyor da belli de olmuyor