3 aylık 8 günlüğüz atak dönemindeyiz sanırım Oğlum 3 gündür gündüz uykusu hiç yok sabah 6-7 gibi kalkıyor akşam 9-10 da yatıyor gündüzleri uyutmaya çalışıyorum 20 dakika sürmüyor bi yeri ağrıyor desem ağlamıyor gülüyor ama dayanamamaya başladığında ağlıyor ve bi haftadır kusuyo açta olsa tokta olsa kusuyor ilk bebeğim kıyamıyorum sizin atak dönemleriniz nasıl geçti bana ne önerirsiniz kızlar yardım kıyamıyorum çünkü çok yoruluyor 😔