Sevalseval Selam kızlar ben 2 ay önce normal doğum yaptım şimdi yeni yeni makatimda yanma var büyük aptestime çıkınca daha çok yanıyor ama kabızlık filan yok doğumdan sonra doktor bakmisti orada yırtılma filan varmi diye ikinmaya bağlı olarak bişey yok demişti şimdi neden oldu acaba başina gelen var mi??