Gzdzeynep çok üzüldüm. Bizim zamanımızda da yazmayan, derse katılmayan hatta uç bir örnek olarak beşinci sınıfa gelmiş okuma bilmeyen öğrenciler olurdu. Öğretmen benim yanıma oturtmuştu birini ve bana Tuğçe’ye okumayı sen öğreteceksin demişti. Beş yıl uğraşmamış ben ilgilenince öğrenmişti kızcağız. Kendi haline bıraksa, çocuk bir şekilde yolunu bulur ya da kendi yeteneklerine göre bir hayat şekillendirebilir. Siz de bu konuda desteklersiniz zaten. Her öğrenci robot gibi her şeyi istediği gibi yapamaz ki. Öğretmen değiştirme şansınız yok mu?