Bebeğim 28 günlük, doğduğu gün itibariyle hiç doymadı hep aç ve sinirli, ilk başlarda doğum kilosu da yüksek olduğu için şırıngayla mama verdirdi hastanedeki hemşireler kan şekeri çabuk düşer diye, ama şırıngayla beslenmeyi de beklerken aşırı agresifleşiyor. Bir tek biberondan gelenle sakinliyor. 28 gün oldu hala aç olduğunda korkunç dakikalar yaşıyoruz memeyi sinirden bile alamıyor savaşıyor mememle, beni itiyor elleri ve ayaklarıyla ( doğum kilosu 4250, şu an 5 kilo) ilk haftalarda sarılığı vardı 2. Haftasında bitebildi. Emzik de kabul etmiyor, ve sütüm olmasına rağmen sürekli emmek istiyor, arka arkaya emdiği için de kusuyor fazlayı. Kendisi memeyi bırakana kadar emmek istiyor. Doktor kilo alımı çok iyi olduğu için böyle devam edeceksin her istediğinde emzir diyor ama fiziksel olarak emzirmekten çok yoruldum. Bebeği böyle olan ve kendince bir yöntem bulan var mı bu olaya