Ssssraa Kilosu falan iyi ama gece sık beslenmek için uyanıyor ve doymadığını hissediyorum sadece gece 1-2 kez mama vermeyi düşünüyorum ama bu saatten sonra kabul eder mi?
Susamm Ssssraa biz de aynı durumdayız. Gece sık uyanıyor diye mama veriyorum ama değişen bisey yok ne yazık ki. Bizim mama markası goldendoat
Minikmucizem- Ssssraa biz üç aylıkken bıraktık mamayı 7. ve 8. Ayında tekrar denedim ama almadı artık uyumadan önce muzlu muhallebi veriyorum bi çay bardağı kadar tabi yine uyanıyor ama eskisi kadar sık değil çok şükür 10 aylık olduk
Tlay23 Ssssraa ben arı mamanın pirinç ununu veriyorum gece olan. Gece uykusu çok güzel deneyin istersiniz
Deletedmom136 Benim kızım 11 aylık olacak almıyor almayınca olmuyor maalesef ama bi deneyin belki alır ben yaşında deniycem bir daha