İkisinin de mor meyveli karışımı var bi onu almayı düşünüyorum bir de ikisinin de zencefilli zerdeçallı karabiberli ve bi kaç bişey karışımı var biri flumix biri bey atom diye geçiyo hangisini almak gerek tam olarak ne amaçla kullanılıyo yararı zararı var mı bi öneride bulunabilir misiniz