tahin garantilik bi sorun yasamadim en eskisi 4 yillik en son da 2 yil fln oluyo alali hamile degildim daha yemek termosunu alali. Aldiklarimi kutup ayisina kaydettirme geregi bile diymadim cunki stanley yani bisi olmuyolar. İlk aldigimda kapagi kirik gelmisti sadece ama depoda yanlislikla kirildigi belliydi. personelin de bilerek kendi maasindan kesilmesin diye kargoya cikardigini dusundum ben kendi adima iade olusturdum. Benim genel aliskanligim kargo acarken video cekerim o videoyla benim kirmadigim koliden oyle ciktigi goruldugu icin iade aldilar direk. Sonrakilerde de sorun yasamadim. Kendi adima memnunum.