Kızlar, oğlum aniden topallamaya başladı. Ateşi de vardı çocuk yanıyordu ama… Acile götürdük, gönderdiler. Herhangi bir kırık ya da çıkık yok, hiçbir şey yapmadılar. Geçmezse ortopediye yönlendirecekler. Ama bugün hala ayağının üstüne basamıyor, yürürken burkuyor ve bastığında canı gidiyor. Bir arkadaşım da dedi ki, onun çocuğunda böyle bir durum olmuş ve beyin tümörü çıkmış. Açıkçası çok korktum. Akşam saat beşte randevum var ama içime içime sığmıyor. Şu an ağlıyorum ve hamileyim. Böyle bir durum başına gelen var mı? Kalıcı olmaz değil mi?