elifdemirell_ Doğduğundan beri Sma comfort kullanıyoruz.1 aylık olduk ama sürekli bir ıkınma gaz durumumuz var hastanede aptamil vermiştik kustu değiştirdik bunu aldık sizce Sma gaz yapıyor olabilir mi yoksa bu aylarda normal mi bu durum
hamcokelek33 elifdemirell_ bu aylarda gaz normal maalesef, ama yine de doktoruna bi danışın mama da yaramamış olabilir
Marianne elifdemirell_ gazlı bebek ise 3-4 aylık süreç içerisinde ne kadar mama değiştirirseniz değiştirin fayda etmiyor maalesef. Comfort olanını kullanmaya devam edin, optipro olan bir de extra kabızlık yapar gazlı bebeğe.
elifdemirell_ hamcokelek33 Hem anne sütü hem mama şeklinde ilerliyoruz kilo alımıda gayet iyi bende ne yapacağımı şaşırmış durumdayım