Ocak da 8 yaşına girecek kızım var, 2.sınıf öğrecisi. Dün öğretmen aradı,. Beni hiç dinlemiyor, dediğimi yapmıyor, mesela boyama yapılacak karalayıp geçiyor dedi. Çok asi ve inatçı dedi. Beraber konuşalım dedim öğretmene, yarın 3ümüz konuşacağız. Anlatacağız. Kızım herşeyi ben bilirim, yaparım, zaten biliyorum havasında. Bize karşı da öyle, agresif, dil papuç kadar. Şimdi böyleyse 12-13 yaşlarında önünü nasıl alacağım? Çook üzgünüm. 16 aylık oğlum da var. Kardeşi olunca çok değişti huyları. Kendi çocuğumu tanıyamıyorum bazen. Konuşuyorum tamam diyor, ertesi gün kaldığı yerden devam. Babası alır götürür, gezdirir. Kardeşi olunca ve okul da öğlenci grup olduğu için hayatı bayağı değişti. Eskiden gsb bin kurslarına götürürdüm. Şimdi öğlenci olduğu için vakit kalmıyor. Uzun oldu kusura bakmayın. İçim çok buruk ve üzgünüm.