Tazeannezehra Arkadaşlar gece tuvalete kaldırma olayın ne zaman bıraktınız benim oğlum 5 yaşında kaldırmazsak bazen kaçırıyor bunun doğrusu ne alışsın diye bıraksak bir türlü bırakmasak bir türlü
simseklivekalpli Tazeannezehra Alışkanlık olmuş. Birkaç gün kaldirmayin tutmayı öğrensin. Alez takın yatağa o sürede.
Lolik Tazeannezehra Ben hiç kaldırmıyorum. Başlarda korkup kaldırıyordum ama yapmıyordu, onada banada eziyet ediyormuşum gibi geliyordu. Şimdi gece uyanırsa genelde tuvalet için uyanıyor kendisi söylüyor öyle gidiyoruz.
Tazeannezehra Lolik Bizimkil de tuvalet için uyanırsa sabah uyanıyor ve bir daha Uykusu gelmiyor O da beni zorluyor erkenden uyanmak
Tazeannezehra Lolik Peki kaçta yatıyor kaçta kalkıyor mesela Bizimki 9.00′da uyuduysa ve çok su içtiyse 12.00′de bir kaldırıyoruz yanlış mı yapıyoruz
Lolik Tazeannezehra Şimdi uyuttum😄 8-9 arası uyuyor. Sabah 7-8 uyanıyor. Uyumadan çok sıvı tüketmesini engellemeye çalışıyorum ama içeceksede içiyor 🤷🏻♀️ gecede su için uyandığı oluyor .