Kızlar bebeğime kullanıyorum da dikkat etmemiştim yada bozuk bilmiyorum yeni aldım ilacı birkaç gündür kullanıyorum ama koku var yani hafif geniz yakıyor koku sizinkinde de var mı? Geçen Amazon’dan almıştım grileşti ve fena ağırlaşmıştı kokusu muhtemelen bozuldu o iade yaptılar. Bu yeni aldığımı pttavmden almıştım kokladım bu da kokuyor rengi krem