Kuaföre gitme alışkanlığınız var mı kızlar 🌸
Benim hiç yoktur🤭 hiç de olmadı aslında en son 2 sene önce düğünümde gitmiştim
Genel de kaş bıyık temizlik gibi şeylerimi hep evde yaparım😬
E saç boyama huyum da yoktur, kesim felan da yaptırmam uzasın diye
Öyle olunca hiç gitmem🤭
Siz nasılsınız merak ettim? 💜
(az önce saçımı düzleştirip kaş alırken aklıma geldi bu soru da)😂