Oğlum da 13 aylık, ayakkabı almaya gittiğimizde yıktı ortalığı anlam veremedim ben de. Çünkü evde pandufla yürüyor. Neyse yine de aldık ama giydirdiğimizde adım atmıyordu ayaklarına bakıp ağlıyordu. Dışarı çıkarken giydirdim bebek arabasında gezerken ayağında hep o vardı alıştı galiba ertesi gün yürümeye başladı. Belki ayağında durarak hemen yürütmeden alıştırabilirsiniz siz de