Bebeğim 10 buçuk aylık gündüzleri bazen iki uyku yapıyor bazen bir genellikle 13:30 ve 15:30 arası 2 saat ve 18:30 yada 19:30 1 saat bazen değişiyor öğlen geç uyursa veya uzun uyursa 3 saat akşam uykusu yaptırmıyorum ama asıl sorum geceleri çok sık emmek için uyanıyor aç olduğu için değil bundan destek aldığı için gündüz bir rutini varken gece çok sık uyanıyor geceleri emzirmeyi nasıl bırakabilirim yaşayan var mı?