Benum ilk çocuğum ve 21 yaşındayım. Hastaneden çıkacağımız gün gogsum kanamıştı yara olmuştu bende hemen diğer göğüsten süt alıp ona sürdüm az kurudu öyle sutyen geçirdim. Ve bunu sürekli yaptım orası kabuk bağladı emzrime doktororjna gittim.cok iyi olmuş dedi o göğsümü birlikte emzirdik gram acımadı. Ama keşke emzirseydin taş gibi olmuş dedi. Emzirebilirsen emzir o ogogsunu