Arkadaşlar merhaba ek gıdaya başladığımızdan beri biraz kabızlık vardı ama bu sefer daha kötü yaparken çok zorlanıyor ve ağlıyor günde bir çay kaşığı zeytinyagı içiriyor kayısı püresi vermeye çalışıyorum ama başka ne yapacağımı bilmiyorum siz bu sorunla karşılaştınız mı nasıl bir çözüm ürettiniz? Bir de bebek tarhana çorbası iyi gelir mi yoksa daha mı kötü yapar biliyor musunuz