Kızlar doğum yapalı 57 gün oldu 38.gun kesildi sonra adet oldum 7 gün adet olduğuma eminim kesik kesikdegildi 3 gün bişi olmadı sonra kanama devam hiç kesilecek gibi de değil canlı renk adetin ilk günü gibi 4 gündür 2 gün öncede doğum kontrol hapına başladım o da azaltma falan yapmadı ben bitik haldeyim doktora gittiğimde kesilir demişti muayane etmedi başka doktora gidiyimmi