ilenalemin 37 yaşındayım. Ciltle çok fazla oynanmaması gerek düşüncesiyle bu yaşa geldim.(Kimyasal olarak oynamak) Güneş kremi bile denizden denize veya doğrudan güneş altında saatler geçireceğim bir etkinlik varsa kullanırım. Bir ara yüz yogası denedim. Doğru yapılmazsa onun da cildi yaşlandırdığını öğrenciktem sonra onu da bıraktım. Yaşımı duyan çok şaşırır. Herkes 30′dan aşağı sanır. Kırışığım olmadığından değil, bence kişiyi genç gösteren hayat enerjisi. Göz çevrem çok kırışık. 40′tan sonra lüzum görürsem kök hücre vb.kendi kanımla tedaviyi deneyebilirim.