Gmzce Bebegım 6aylık oldu ama sabahları emzırıyorum uyuyor uyandıktan sonra ek gıda verıyorum yemıyor daha çok bız sofradayken yedıklerımızden ıstıyor yanlış mı yapıyorum bı yerlerde anlamadım bı kasıkta olsa yemesı gerek mısır mu
3kedili2bebekli Gmzce hayır gerekmez tadına baksa çay kasigi kadar yeter ek gıdasını sizin yemek zamaninizla aynı yapın o esnada tadimini yaptırın yani siz yediğiniz için heves ediyor