bence hiç takmayın. çünkü benim oğlum 39 hafta 4.5 kg 54cm doğdu. boyu uzun olduğundan hep zayıf duruyor herkes zayıf diyor doğduğu gün bile 3kg anca duruyordu boydan. 2 aylıkken ishal oldu 1,5 kilo verdi. şuan 5ay 15 günlük 8.200gr 75cm. 1 ay büyük arkadaşımın oğlu var kilosu daha fazla. çocuk hareket edemiyor kilodan. cidden kilo iyi birşey değil. mama verenler o yüzden ek gıdaya erken başlıyor mesela. maalesef mama şişiriyor ve hareketi kısıtlıyor. kilolu diye özenilen bebekler diğerlerine göre daha hareketsiz ve vitamin eksikliği daha fazla oluyor. bence kimse ile kıyaslayıp üzülmeyin.