Merhaba kızlar altus kurutma makinesi aldım bugün ilk defa denedim az bir şey atıp yarım saatlik programda böyle plastik gibi bir koku yayıldı etrafa böyle bir şeyi tecrübe eden oldu mu aranızda bir de bu markanın kurutma makinesini kullanan varsa en çok hangi programı kullanıyorsunuz ve iyi kurutuyor mu ilk çıkınca böyle sıcak olduğu için çamaşır elime nemli gibi geldi o yüzden hemen katlayıp Kaldırmadım bu da normal mi acaba