cakallllll Kızlar bi kaç gün sonra 1 aylık olucak oğlum saglık ocagında aşı vurulucak sanırım muayene ile beraber bir de ben kadın doğumdan randevu aldım kontrole ayrıyeten çocuk doktoru için randevu alacak mıyım unuttum tamamen
nehiremi cakallllll 1 aylıkken ne aşısı olacak 2 aylıkken başlıyor aşılar tabi çocuk doktoruna randevu alacaksınız ha sağlık ocağında muayene olacaksa illa hastaneye gitmenize gerek yok
isimli00 cakallllll 2. ayın sonuna doğru verem aşısı vuruluyor. 1. ayda vurulan hepatit b aşısı artık yapilmiyormus doktorum bu şekilde söylemişti. hemsirenizi bir sorun isterseniz
cakallllll heyyou momofbabyboy nehiremi zeynep1401 toplu yazıyorum kusura bakmayın da saglık ocagı öyle söyledi bana neden vurulacak dedi ki yanlışlık mı var acaba fazla fazla igne vurmasınlar bir de
zeynep1401 Bizimde 2 aylıkken vuruldu o aşı karma asilarla birleştirilmiş artık 1 aylıkken aşı yokmuş 2. Ayda basliyor
alpaslanmom_ cakallllll bizde ilk dogdugunda vuruldu sonra 1.ayın sonunda sonrada 2.ayds 3 kere hepatit vuruldu
zeynep1401 cakallllll eskiden o sekildeymis belki sağlık ocağı hala eski sistem falan mı çalışıyor acaba anlamadım ki bende