Of ya zaten memeyi cok daha erken reddetmişti emmedi mamayıda içmedi. Sadece ek gıda ile devam ettim kendi tercihine uydum ama her gören cok zayıf diyor yemesi falan iyi değil ekstra uğrasıyorum onu yemezse bunu yer diye birsürü yemek yapıyorum bin işimin içinde ama ne yapabilirim elimden gelen herşeyi deniyorum bu anneleri neden üzüyosunuz biliyosunuz zayıf diyince mutlu olmayacağımızı inatla bi zayıf zayıf zayıftır gidiyor ya tesekkür mü edicem evet zayıf diye.ben zaten kilolu demiyorum ki yüzümüze vurmanıza ne gerek var of öyle yoruldumki iştahsız bebek cok zormus