momofbabyboy hastaneler de gelişim polikliniği oluyor doktorunuz ile görüşün konsültasyon atması gerekiyor sonrasında hastane sekreterinden randevu alarak görüşülüyor hem ne yapmanız gerektiğini anlatır hem bir sorun var mı onu öğrenmiş olursunuz. Kağıt veriyolar dönemine göre ne yapmanız gerekiyor onu öğreniyorsunuz, ben bölümün ne olduğunu bilmeden 3,5 aylıkken götürmüştüm. İsterseniz tekrar ilerleyen dönemlerde gelebilirsiniz demişti 10.ayında hala götürmedim.
Ya da gereksiz bir şey yapıyorsanız onu ortadan kaldırıyorlar. Eşim bebeğimiz ile tane tane konuşuyordu doktor buna gerek yok zaten anlıyor ve bakıyor demişti bunun gibi 😊