Zhrhll benim kızımda 2 bucuk yasında 10 kilo daha yeni oldu ama çok şükür azda olsa yediği için artık dert etmiyorum her bebek kilolu olacak diye bir sey yok,sizde kilosu için değilde beslenmesi için öncelikle biberonu bıraktırmalısınız ondan sonra basta sevdiği şeyleri yapıp sık sık verin makarnaysa makarna çorbaysa çorba zamanla yedikçe midesi genişledikçe yemek ister inşaAllah,benim kızımda çok iştahsız bir aydır falan balık yağı kullanıyorum iştahı için etki etti onuda tavsiye ederim