Merhaba kızlar yarın ablasyon olacağım Bursa dorukta bebeğim var 1 yaşında daha önce hiç ayrı kalmadık ek gıdaya 1 yaşında ama hala yemiyo adam akıllı 1 gün hastanede kalmam gerekiyormuş bebeğim kayınvalideme emanet durur mu ne yapar emerek uyuyo kafam çok bulanık ne önerirsiniz mama devam sütü ne alayım hiç kullanmadık çünkü
Ve ablasyon olan var mı emzirirken ? Ekstrasistollerim var benim masum veslerim ama ilaç 1 ay kullandım ilaca cevap vermediler 6 saniye de bi 3 saniye de bi devamlı oluyo 4-5 gündür bir saat bile durmadı doktor uzun vadede kalbi bozar dedi zaten hafif derece de mitral kapak yetmezliğim de var buna da zarar verir belki diye korkup kabul ettim bu kadar fazla olduğu için Buda günde 15/20 bine tekabül ediyormuş doktorum ablasyon önerdi çok korkuyorum bu işlemden acır mı ne olur diye aklımda evladım da onu bırakıp gideceğim diye ağlıyorum hep olanlar emzirirken olanlar nasıl yaptı