ggzmkrcc merhaba benim oğlum da 20 aylık bu ara çok değişik halleri var 2 yaş sendromu diye düşünüyorum. Gece 2-3 defa çığlıklarla uyanıyor dediğiniz gibi gözleri kapalı çoğunlukla asla sakinleştirmemize izin vermiyor. Babası wcye gidiyor kapının önüne koşarak gidiyor uykuyla bas bas bağırarak bekliyor kapıda alıp getiriyor tam uykuya dalıyor babasının yanında ben sessizce gidiyorum bu sefer hemen benim için kalkıp ağlıyor.🤷♀️