Gzm__ Pazar günü aldık 4-4,5 gün oldu unutmuşuz buzdolabında ama en soğuk yerindeydi. Hiç kötü koku gelmiyor. Yemek yapmalı mı yoksa imha mı etmeliyim lütfen yardımcı olun
lunalunuay Gzm__ onların dolap belli ömürleri oluyor kiyma mı kuşbaşi mı kiyma daha dayanıksız mesela
Gzm__ nurtuba60 nette kuşbaşı 5 güne kadar kalabilir yazıyor hiç kokuda olmayınca direk tencereye aldım
Gzm__ lunalunuay nette kuşbaşı 5 güne kadar kalabilir yazıyor hiç kokuda olmayınca direk tencereye aldım kıymada var ama onu kullanmayacağım
lunalunuay Gzm__ ben de olsam öyle yapardım sanırım bebek çocuk yaşlı varsa da yedirmezdim daha hassas oluyorlar
nurtuba60 @“Gzm__”#p37686995 anlattığınızı anlayabildim tabiiki ama et ciddi bir gıda ben pişirmezdimizde şahsen güvenemem neyse afiyet olsun size