Kızlar benim bebeğim 4. Ayına girmek üzere. Doğduğundan beri sadece anne sütü verdim. Emzik denedim ama tutmadı. Biberonda bir gün hastaneye gidecektim sütümü sağıp bıraktım biberonu tutmadı sadece ağızında çiğnedi. Philips avent biberon. Şimdi sorum şu olacak emzirme işi dışarı çıkınca eziyet oluyor çok zor oluyor bende sağdığım sütleri dışarıda biberon ile vermek istiyorum ya da bir işim olduğunda anneme falan rahatça bırakabiliyim istiyorum ama nasıl bir yol izleyeceğimi bilmiyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz ? Farklı bir biberon markası mı denemeliyim