mom97X ya bunu bende çoo merak ediyorum 3 senedir evliyiz ve hiç horlamazdı bu son 6 aydır aşırı derecede horlamaya bağladı yorgunluktan diyor aöa bence yorgunluktan değil çünkü esikden şimdidkinden daha çok yoruluyordu ama horlamıyordu bu sıra baya bir kilo aldo ondan mı aceba diye düşünüyorum