Hatiiceuucar Kızlar selam kızıma astım başlangıcı dendiği için odasına hava temizleyicisi almak istiyorum. Uygun fiyatlı ve işe yarar olmasına dikkat ediyorum. Bu iki markayı kullanıp memnun kalan varmı yada hangi modeli
Eslemsi_04 Hatiiceuucar xiaomi aldıl kücük olandan ama ertesi gün iade ettik denemek icin yanında 5,6 fıs parfüm sıktık hic algılamadı o parfüm kokusı akşama kadar kaldı odada
ekins Bunları bilmiyorum ben Philips kullanıyorum ve inanılmaz memnunum aldığımdan beri alerjim hiç kudurmadı çok rahatladım
Hatiiceuucar aysey07 evet dyson çok övülüyor ama şuan maalesef ona bütçe ayıramayacağım diğerlerine göre pahalı :/
aysey07 Hatiiceuucar evet canım suan fiyatı yüksek ben 5 yık önce almıştım sadece filtresini değiştiriyorum gerektiğinde
Eslemsi_04 Hatiiceuucar evet o parfümü yanında sıkmamıza rağmen hav kalitesi iyi gösteriyordu aldığımız günün ertesi iadeye yolladık
Eslemsi_04 Hatiiceuucar aslında yorumları iyi bende büyük bi beklenti icindeydim bende üzüldüm , daha büyük model bakıp alacaz inşallah