Kızlar 17 gün önce doğum yaptım sezeryan ile bugün hafif kanadı enfeksiyon kapmis acile gittim doktor bı bastırdı ki inim inim inledim. Yarın genel cerrah görsün gerek duyarsa azıcık açar yarayi dedi iltihabı boşaltır dedi ben çok korkuyorum başına gelen var mı bu doktor bı antibiyotik ve batikon verdi ☹️