Hanımlar bebeğim 8 aylık başından beri hep sırtüstü uyutuyorum bu sıralar hele 4 gündür gercektne aşırı kötüyüm 3 4 saatte bir kesin kalkıyor yüzüstü uyumayan bebek yüzüstü uyuyo uykudan uyanıp bı anda beşikte emeklemeye çalışıyor uykularım kalmadı perperisan oldum ilk kez dün ağrı kesici verdim faydasını göremedim dişi daha hiç çıkmadı yüz üstü uyumasinda sorun varmı dönüyor kendi başına ve aynı bu tarz olay yaşayan varmi 8 ay 6 günlük sallamaya başladım artık ayakta ya