7 buçuk aylık oğlum asla ek gıda yemek istemiyor. Sabah öğle akşam çok güzel ek gıda tarifleri yapıyorum ama hiçbirini yemek istemiyor. Ağzına katıyorum hepsini geri çıkarıyor tükürüyor kusacakmış gibi övüyor. Sadece beni emmek istiyor. Ek gıda tüketmediği için gece emmek için çok sık uyanıyor. Sizce neden böyle yapıyor, ne yapabilirim?