güneş kremi kullanmadım uzun kol mayo giydirdim.
Pişik kremi gerekirse Sebamed kullanndim ilk 4 ay belki
Şampuan Sebamed kullanıyorum
Losyon vs hiç birşey kullanmadim gerek görmüyorum hepsi sonuçta kimyasal ,önermem gerekli değil. ,(atopik dermatit vs.farklı cilt kuruluğu olan bebekler hariç )
Şu anlık sampuan pişik kremi dışında vücuduna birşey sürmedim
Şu an bir yaşında.