Kızlar benim de öyleydi hem kaka hem gaz problemi birleşince kızım çok ağlıyordu burada biri yazmıştı probiyotik veriyoruz ya sabah aç karnına verilmesi gerekiyormuş sabah aç karnına verince kendiliğinden yapmaya başladı şuan için 1.5 aylık benim de bebeğim