Gkceesnm yagizsmom ilk 5 aylıkken kullanmıştık bi kaç gün uyku yapıyor ama sonrası geçiyor şuanda da alerji için kullanıyorum kilosu kadar veriliyor herhangi bir yan etki görmedim ben sadece biraz uyku oda dinlemelerini sağlıyor doktor özellikle bunu kullanmamı söylemişti benim çok çabuk atlatmıştı hastalığı
rabiaturan yagizsmom Benim oğlum alerjik olduğu için 4.ay itibari ile kullanmaya başlamıştık. Bir ay kullandık sonra bıraktık. Şimdi yine ara ara alerjisi azarsa veriyoruz. Damla güvenli ama uyku yapar. Akşam yatmadan uyku öncesi verirseniz daha iyi olur. Gündüz sersemletebilir
binnur37 yagizsmom Biz alerji için kullanıyoruz onu akşam yatmadan önce ver uyku hali sersemlik yapabilir demişti bize ..
yagizsmom Semaelisa27 bize sabah 7 akşam 7 dedi fazla mı geliyor acaba biz de 3 gün kullancaz sonra kontrole gideceğiz tekrar
canmanayvesuyu yagizsmom evet öyle bir yan etkisi var uyku yapıyor ama bize hep akşam verdiriyordu doktorumuz
mineksu yagizsmom en son nezle olduğumuzda geniz akıntısı ve öksürük olduğu için doktorumuz verdi.Ve mutlaka geceleri verilmesi gerektiğini söyledi çünkü uyku yapıyor.Bence siz sabahı kesin sadece akşamları verin ve bize sadece 5 damla demişti kilomuz 10 du o zaman
annesikjgg yagizsmom kullanın bu ilaç hayat kurtarıyor bazen gerçekten. Kızıma çok sık kullandık doktoru hiç bi sakıncası olmaz demişti antibiyotik kullanmaktan kurtardı bizi defalarca . Şimdi kızım 21 aylık burun akıntısı öksürük olunca 4 5 gün kullanıyorum çok iyi gelmiştir bize hep
bilgedm yagizsmom Uykusu geldiği için sakinleşiyor olabilir. Alerji ilaçları genellikle uyku yapar zaten. Benim bebeğimde de yumurta beyazı alerji yaptı doktorumuz o yüzden verdi. 5 gün kullandık sabah akşam. Sabah uyku yapıyordu biraz akşam da uyku öncesi verdiğim için bir sıkıntı yaşamadım.
namli 27m merhaba 2,5 aylık bebeğim doktor zaditemn verdi hırıltı geniz akıntısı öksürük var diye siz kaç aylıkken kullandınız etkisi oldu mu? Ağır geldi mi daha çok küçükler 🥺
27m namli 2.5 ay bıraz küçük bısey diyemeyecegim ama güvendiğiniz bir doktor onerısıyle kullanılabılir ama daha küçükmüş Ben ilk kullandığımda 4.5aylık felandıı
tamamdanolmuss namli biz alerji için kullandık yan etkisi olarak uyku yaptı bizde içtiğinde uyurdu 8aylık falandı herhalde