atlaassmomy Merhaba kızlar aralık ayında hızlı tren yolculuğu yapıcaz bebeğimle o zamana 6 aylık oluyor.. Ankara-İstanbul arası biraz tedirginim yapanlar var ise öneri yada tecrübelerini paylaşırsa sevinirim
Minel-inannesi atlaassmomy biz kızımla çok severiz şehirler arası yolculuk, yapmayı. Sizinki ufakmış daha, öğle saatine denk getirin uyur birazında.
sosisvesalam atlaassmomy o aylarda yolculuk çok rahat geçiyor oyalayacak bikaç şey alırsınız yanınıza. Benimki o zamanlar neredeyse yol boyunca uyuyordu. Ağlarsa kafeteryaya geçersiniz. Kanguruda taşıyordum binip inerken valizle zorluk çekmedim
atlaassmomy sosisvesalam Açıkcası bende çok zorlanıcağımı düşünmüyorum ama yinede deneyimlerinizi duymak istedim çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız. yanımda eşimde olucak kanguru almama gerek var mı sizce