7 haftalık hamıleyim sol alt azılarım agrıyor ıkı tane parol içtim geçmedi karanfil yagı damlattım iyi geldi sonra bıda agrı baslıyor agzımı acamıyorum hava alıyor sankı,ne yapmam lazım devlet hastanesıne gidiyorum diş için izin isticek vakıt yok meaafe uzak, ecZ iyi gelcek bısy alsam diyorum sizler yaşadıysanız bu durumu ne kullandınız