pinar180 Yürümeyi öğrendi diye mi geriledi nedendir anlayamıyorum ne gündüz ne gece uyuyor saat gecenin 3 ü 12 den beri ağlıyor hiç bi sebebi yok diş vs ağlaması değil bu belli yani . Napıcaşımı şaşırdım ya böyke olan var mı
mercankus pinar180 sekiz aylık oyleydı suan on aylık düzeldi yürüme olarak sıralıyor dengede duruyor üç beş adım atıyor ama tam başlamadı etkısı var mı bilmiyorum uyanıyor gece iki uç kez emip uykuya dönüyor geçici bi süreç ama atak da olabilir diş sancısı da başlamış olabilir
pinar180 mercankus 7 8 aylıktan beri böyle perişanım ztn gece hep ağlıyor o zmnlar tabi diş çıkardı bişi demedim ama daha 10 olduk diş şişmesi yok ağzında . Yeni öğrendikleri şeyler uyutmuyormuş onları . Ben mi dedi 10 da yürü diye 😅