kubraztrk bizimkide 2 ay 11 gunluk suan kusmasi asiri cok bi bebek bide emdikten 2 saat sonra bile sutu agzina geliyor geri yutkunuyor gazini cikarttiktan sonra kucagimda emme pozisyonunda bekliyorum biraz kusmazsa yatiriyorum ben hep sırt ustu yatiriyorum basinin altinda zaten yastik oluyor gozlemliyorum hep gazindan dolayi kendini sıkıyor sut geri agzina geliyor nefes almaya yutkunmaya calisiyor bekliyorum duzeliyor kendi uyuduktan 10 dk sonra uyanirsa kesin kusmaya uyaniyor cunku en azindan lavaboya gittigimde icim rahat oluyor altini acip bacaklarini karnina dogru goturuyorum gazini cikarsin diye o zamanda hep sut agzina geliyor ama dokunmuyorum yastik oluyor tabi yine basinin altinda oyle boyle derken sabrettim bekledim simdi alisti