Sağım yapıldıktan sonra ne kdar süre bekletebilirim bir saat beklettim genelde ama icimde yanlış mı yapıyorum hissi var hep peteğin üzerinde soğumasın diye bekletsem bu zararlı olurmu genelde sıcak suyun icine koyuyorum biberonu ama su soguyor petek üzeri bana daha kolay geliyor ama sağlıklımı tecrubeli anneler siz nasıl yapıyorsunuz