Hanımlar merhaba nasip olursa inşallah evimizi satıp sıfır daire almayı istiyoruz ama şartlar epey zor geçenlerde sıfır bir daireye baktık çok hoşuma gitti aslında evimiz hemen satılırmi bilmem ama aklıma takılan birşey oldu gece gece orda sormak hiç aklıma gelmedi şimdi o ev merkezi sistemli otomatikman kombi yok ısınmak için peki Ocak ve sıcak su için kombi dairede hazır oluyormu yoksa onuda bizmi aliyoruz proje cizdirip yaptırıyoruz vs 0 daire alan bacılar siz bilirsiniz nasıl oluyor bu isler bu arada henüz mesken yokmuş binada