catperson bizimde halsiz karın ağrısı vs şikayetiyle gittik Crp 27,2 çıktı,boğaz kültürü negatif idi serum verdiler.Ertesi gün ishal oldu ,reflor verdim azaldı kakası ama rengi sarıydı şimdide beyazlaştı ,korkmuyor değilim antibiyotıkten mi oldu diye doktora ishalken yazmıştım ishal olması iyi endişe etmeyin dedi şimdi de kaka rengi iyice değişince pazartesiye kadar bekliyeceğim ,böyle bir şey yaşanır mı?