Minikbiiranne ben paramı tekrar paraya çevirebileceğim şeylere harcıyorum. Kıyafet, ayakkabı, makyaj malzemesi, kitap bunlar zaten temel ihtiyaçlarım. Ama elimde bir miktar para kalmışsa bunu teknolojik bir şey alacaksam sıkıştığımda satıp değer kaybetmeyeceğim bir şey almayı tercih ediyorum. Kıyafet alacağım zaman uygun fiyatlı diye alıp 2-3 giymede paramparça olacak şeylere harcamıyorum biraz daha yüksek miktarda ödeme yapıp uzun zaman giyeceğim şeyler alıyorum bu ayakkabı içinde geçerli. Kitap için sayfasını çevirmeden kitaplığımda tutacağım hiç bir kitaba para vermem. Harcamalarım için önceliğim her zaman ihtiyacım olur sonra isteklerime kalırsa alırım. Mesela maskaraya mı ihtiyacım var mutlaka indirimlere bakıp öyle alırım çünkü indirimli fiyatın 400-500 tl olan bir maskara indirimsiz 1000 küsür tl oluyor. Bir sonraki ay alabileceğim bir şeyi asla öncelik yapmıyorum en acil neyse önce onu alıyorum. Umarım faydası olmuştur 🙏🏽❤️