21 aylık oğlum . 18. Ayından beri huyu çok değişti bambaşka çocuk oldu . Aşırı inatçı , sinirli , hep zarar olan şeyler yapıyor , sürekli ağlıyor, yemek yemiyor , uyumuyor benim artık sinir sistemim bozuldu maalesef bağırıyorum kızıyorum sonrasında vicdan azabından kendime kızıyorum … Her gün nerdeyse çıkıyoruz ya markete gideriz ya da hava güzelse parka ama sanki hiç mutlu değil . Bu akşam eşimle avmye gidelim dedik oğlum 1 dk yerinde durmuyor koşuyor dükkanlara giriyor çıkartınca kendini yerlere atıyor ağlıyor pişman olduk resmen 1 saat kalmadık geldik eve . Bu durum ne zaman geçer artık çok yoruldum . Daha konuşamıyor da onun siniri de var üstünde ..