Bebeğim 4 aylık oluyor ve artık sütüm yetmiyor. Daha öncesinde biberon alıyordu ama yaklaşık 2 ay sütüm yettiği için mama vermedim şimdi de almıyor ve çığlık çığlığa ağlıyor. Sizde bu durumu yaşayan tekrar biberona alıştıranlar var mı işe yarayan yöntemler önerebilir misiniz